بهترین نرم افزارهای حسابداری که شرکت ها و موسسات و به طور کل، میلیون ها مودی مالیاتی حقیقی و حقوقی در ۳۱ استان کشور برای مدیریت امور مالی خود استفاده می کنند، ده ها مورد است که این گفتار تلاش کرده تا شماری از آن ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری، به بودجه شما و نیاز شما ارتباط دارد و الزما، گران ترین و کامل ترین پکیج حسابداری و امور مالی، مناسب هر صنف و بنگاه و مودی نیست . این گفتار تلاش کرده تا از سلسله مقالات کاربردی سایت، شما را با فهرستی از برترین نرم افزارهای حسابداری از ارزان تا گران آشنا کند.

اگر شما هم نیز تجربه و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق  بخش کامنت در انتهای این گفتار به ما اطلاع دهید. به همه مخاطبان این گفتار توصیه می کنیم که مطالب بخش مقالات سایت را مطالعه کرده و در جریان جدید ترین آیین نامه های سازمان امور مالیاتی کشور در tax.gov.ir باشند که شما را با نسبت به نیازهای روز افزون تکالیف مالی و مالیاتی، آگاه می کند. شرکت حسابداری تراز مالی، انتخاب مطمئن شما برای مدیریت امور مالی و مالیاتی از طریق یک مجموعه مجرب موفق است.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: عواقب عدم تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده چیست؟

 نرم افزارهای حسابداری ایران

کوتاه از نرم افزارهای حسابداری ارزان تا گران

در ادامه این گفتار، به معرفی تیتر وار برخی از نرم افزارهای  حسابداری دربازار ایران می پردازیم  که پاسخ گوی طیف مختلفی از نیازهای کاربران عادی تا تخصصی است. اگر شما هم از این نرم افزارهای حسابداری استفاده کردید و تجربه کاربری دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در اختیار ما قرار دهید. گروه حسابداری ترازمالی تلاش می کند تا با نیازسنجی بهینه نیازهای مالی مودیان، بهترین گزینه ها را به آن ها معرفی و خدمات مالی پیشرفته ای را از طریق کادر مجرب خود در اختیار آنان قرار دهد.

نرم افزارهای حسابداری ارزان

گشتی در دنیای نرم افزارهای حسابداری ایرانی

  • نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان محاسب ۲۴

برخلاف دیگر نرم افزارهای موجود دربازار که برای جذب مشتری از عنوان ” نرم افزار حسابداری رایگان ” استفاده می کنند ، شرکت نرم افزاری با همکاری یک شرکت حسابداری ، نرم افزار حسابداری را به همراه خدمات حسابداری به فروش می رساند. در این صورت بابت استفاده از نرم افزار حسابداری محاسب ۲۴ هزینه ای پرداخت نمی کنند و علاوه بر نرم افزار حسابداری رایگان از خدمات حسابداری بهره می برید.

  • نرم افزار حسابداری قرارداد

اگر به دنبال پکیجی برای مدیریت امور مالی خود هستید و پیمانکار صنعتی یا خدماتی هستید یا یک کارگاه تولیدی کوچک یا متوسط دارید، قرارداد، با پشتیبانی و آموزش رایگان در  خدمات استارت آپ ها به خصوص SME ها است.  از طریق این نرم افزار، امکان تعریف چندین USER به صورت همزمان را داشته و مدیریت اطلاعات از طریق یک بانک اطلاعاتی صورت می گیرد. تعریف درخت محصول (BOM) و محاسبه بهاء تمام شده در  قالب یک نرم افزار  مالی جامع از خدمات مجصول حسابداری تولیدی قرارداد است. یادتان باشد که مدیریت هوشمندانه داده های مالی، قدرت رقابت شما را در ایران عصر ۱۴۰۰ افزایش می دهد.

  • نرم افزار حسابداری تیپ

از جمله پکیج های به نسبت گران بازار است که البته  کارآیی بیش تری از نرم  افزار قرارداد دارد. از طریق این پکیج، شما قادر به تهیه صورت های مالی متنوع با یادداشت های توضیحی بوده که به صورت هوشمند، کاربری آسانی را برای اپراتور به ارمغان می آورد. برای مدیریت تولید و انبارداری و فعالیت های بازرگانی و فروش صنایع و اصناف، کاربرد دارد.  اگر خرید و فروش اقساطی دارید (مثلا لیزینگی ها) و به دنبال سرشکن کردن هزینه ها و حسابداری  مدیریت هستید، تیپ را در  نظر  داشته باشید.

  • نرم افزار حسابداری بیلان

نرم افزار حسابداری بیلان نیز  مثل نرم افزار حسابداری تیپ، از جمله پکیج های کاربردی و پر امکانات و البته به نسبت گران بازار (در مقایسه با پکیج های زیر ۱۰ میلیون ریال) بوده و برای افرادی که در  حوزه فروشگاه های اینترنتی و پرداخت مجازی فعالند،  انتخاب خوبی به نظر می رسد. سفارشی سازی (CUSTOMIZATION) متناسب با نیاز مخاطبان به  خصوص شرکت های تازه تاسیس اینترنتی، از جمله امکانات «بیلان» است.  امنیت خوب و پشتیبانی بیلان، از جمله مزیت های خرید و نصب نرم  افزار است که تحت ویندوز و اندروید کار می کند.

  • نرم افزار حسابداری کاکتوس

از پکیج های ارزان برای حسابداران آماتور و تازه کار ها بوده و قیمت زیر ۱ میلیون تومان و کاربردی ساده دارد. برای تعریف انواع حساب ها در سطوح  گوناگون و تولید انواع گزارشات حسابداری و تراز حساب ها و روزنامه و گزارش سود و زیان و مانده بدهی ها، می توان از کاکتوس استفاده کرد. به نسبت «بیلان» و «تیپ» حرفه ای نیست اما نیازهای  ابتدایی را بر طرف می کند.

  • نرم افزار حسابداری ترازنگار

اگر به دنبال نرم افزاری تحت ویندوز، اندروید، لینوکس و تحت وب هستید، گروه نرم افزاری ترازنگار، پکیجی ارائه کرده که پاسخ گوی نیازهای طیف های مختلف مشتریان بوده و کاربری آسان دارد.  این نرم افزار برای مدیریت انبارداری، حقوق و دستمزد، CRM، توزیع مویرگی اجناس در میان خرده فروش های سطح  شهر و استان (جهت شرکت های پخش محصولات)، مناسب بوده و کاملا بر اساس نیاز مشتری، سفارش سازی می شود. ظاهر ساده و زیبا و پشتیبانی  خوب، از جمله  امکانات نرم افزار  محسوب می شود.

  • نرم افزار حسابداری تدارک

اگر به دنبال نرم افزار  تحت ویندوز هستید که کاربری آسان و ظاهری ساده و شیک داشته باشد و هم چنین  بتوانید انواع و اقسام گزارش های خرید و فروش و انبارداری و کنترل نقدینگی و بهاء تمام شده را استخراج کنید، حتما «تدارک» را پیشنهاد می کنیم که در  سطح نرم  افزارهای زیر ۱ میلیون تومان جای دارد. پشتیبانی شرکت آینده گستر از نرم افزار به صورت یک  ساله تضمین  شده  است.

  • نرم افزار حسابداری آرمون

برای افرادی  که به دنیال گزارشات دقیق و قیمت رقابتی و انتقال دوره  مالی با کم ترین خطا هستند،  آرمون، گزینه خوبی است.  برای مدیریت  فعالیت های  عملیاتی و استخراج گزارشات کاربردی جهت هیات  مدیره و مسئولان ارشد و عملیاتی شرکت، آرمون تلاش کرده تا یک انتخاب بالای ۱ میلیون تومان مطمئن با شش ماه پشتیبانی رایگان و ساعت ها آموزش باشد. محصولی از گروه اوراش.

  • نرم افزار حسابداری مهفا

اگر به دنبال نرم افزار قدرتمند بر روی سرور های رایانش ابری (CLOUD COMPUTING) هستید، مهفا را توصیه می کنیم  که  محصول شرکت مهندسی فناوری اطلاعات همگام ایرانیان است. قابلیت تعریف  سطح تفصیلی  و یکپارچه سازی هوشمندانه اطلاعات مالی شرکت ها، از  جمله امکانات این نرم افزار با شش ماه پشتیبانی رایگان و ساعت ها آموزش است.

  • حسابداری آنلاین کلیک

برای  افرادی که قصد دارند تحت وب یا روی سرویس  ابری و هم  چنین ویندوز، مدیریت امور  مالی  شرکت و موسسه یا بنگاه خود را انجام دهند، نرم افزار  حسابداری کلیک، توصیه می شود که به نسبت از نرم افزارهای ارزان بازار محسوب می شود. امنیت بالا داشته  و استفاده از آن، آسان است. خروجی های اکسل آن و تنوع گزارشات که مناسب فروشگاه های اینترنتی هم هست، از جمله قابلیت  های «کلیک» محسوب می شود.

حتما بخوانید : همه چیز درباره چرخه حسابداری : از جمع‌آوری اسناد تا تراز آزمایشی اختتامیه

  • نرم افزار حسابداری یاران سیستم

یاران سیستم، محصول مالی شرکت عصر رایانه است.  پشتیبانی شش ماهه رایگان داشته و از نرم افزار های خوب  حسابداری و تنوع عملکرد و کاربری آسان و ظاهری شیک با قابلیت  های شخصی سازی متنوع متناسب با نیاز کاربران، از جمله مزیت های این  محصول محسوب می شود.

  • نرم افزار حسابداری منطق

منطق که محصول «شبیه سازان منطق» است،‌ محصولی تحت ویندوز بوده  و در نسخه های ۳۲ و ۶۴  بیتی قابل نصب و بهره برداری  می باشد. برای  حسابداری کل ومعین و تفصیلی، انتخاب خوبی برای انواع و اقسام کاربران امور مالی بوده و شما می توانید گزارشات  را به  صورت نمودار و پای چارت ها در اختیار داشته باشد. قیمت مناسب یک نرم افزار حسابداری و پشتیبانی ۱۲  ماهه رایگان، چیزی است که در  همه محصولات خوب بازار وجود دارد و در «منطق» نیز ایضا!

  • نرم افزار حسابداری کویر

کویر  که محصول «آراپرداز» است، فلکسیبیلتی خیلی بالایی به نسبت نیازهای کاربران داشته و فناوری خوبی در طراحی و تولید آن استفاده شده  است. بسیاری از نیازهای مدیریت امور مالی بنگاه ها تا کارخانجات و اصناف را از سطح عادی تا تخصصی با انواع و اقسام  گزارشات  مناسب مدیریت شرکت و موسسه را پوشش می دهد. از جمله  نرم افزارهایی  است که تحت وب و اندروید و ویندوز، قابلیت استفاده داشته و به  نسبت مواردی که در بالا ارائه شده، گران تر می باشد.

  • نرم افزار حسابداری نیکراد

نیکراد محصول توسعه فناوری نیکراد بوده و گزینه تحت وب واقعی با قابلیت نصب روی لینوکس و ویندوزفون و سرویس ابری نیز می باشد.  فرآیند مداری  وتوسعه پذیری و مقیاس پذیری، از جمله  امکانانی است  که در نیکراد وجود داشته و برای شرکت هایی که به دنبال راهکارهای جامع اتوماسیون مالی و صنعتی و بازرگانی هستند، گزینه  خوبی به نظر  می رسد.  اگر فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال محصول مطمئن با امنیت خوب و سفارشی سازی بالا و به نسبت ارزان تر از «کویر»، این محصول حسابداری ابری را توصیه می کنیم.

  • نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس، محصولات مختلفی را در سال های اخیر روانه بازار کرده که «قیاس» یکی از آن ها محسوب می شود. محصولی برای راهکارهای جامع مالی و مخصوص شرکت های بزرگ و متوسط تا فروشگاه های اینترنتی که کاربری ساده و اسان داشته و ورژن جدید آن، بر اساس تجارب مشتریان قبلی، به روز رسانی  شده  است و  به  همین  خاطر، UX را نرم افزاری قیاس، جدی گرفته  است. این محصول نیز پشتیبانی ۱۲ ماهه رایگان را ارائه  می دهد.

  • نرم افزار حسابداری صدگان

گروه توسعه صدگان سامانه هوشمند، محصول مدرن با قابلیت های متنوع را در اختیار مدیران مالی و شرکت ها قرار داده تا با طراحی  شیک و کاربری ساده، از سطوح تفصیل شناور بهره مند شوید. صدگان از پکیج های بالای یک میلیون تومان است.

  • نرم افزار حسابداری کاکتوس

کاکتوس از محصولات نرم افزاری کاکتوس کامپیوتر بوده و بر مبنای استاندارد های حسابداری و نیازهای شرکت ها و موسسات و صنوف در ایران، طراحی شده است. پشتیبانی رایگان و امکان تهیه گزارش های مالی با کاربری آسان و چیدمان سرفصل های حسابداری، از جمله مزیت های این پکیج محسوب می شود.

  • نرم افزار سازه حساب

سازهحساب که محصول گروه نرم افزاری حسابداری سازه حساب است، تحت اندروید و ویندوز کار می کند و به صورت جامع، خدمات پایدار و آسانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر به دنبال پکیجی برای انبارداری، خزانه، حقوق و دستمزد و تولید و بررسی بهاء تمام شده هستید، توصیه می کنیک که نرم افزار حسابداری اصناف مختلف را  با «سازه حساب» تجربه کنید. امنیت بالا و پشتیبانی رایگان ۱۲ ماهه از جمله خدمات این گروه به مشتریان است.

  • نرم افزار حسابداری مالیران

هم چون کویر و برخی  از محصولات معروف و پر  مشتری بازار، گروه طراح سیستم با ارائه  پکیجی به نام «مالیران» تلاش کرده  تا محصولی برای مدیریت جامع امور  مالی شرکت ها و موسسات و اصناف ارائه دهد. مالیران، انعطاف بالا داشته و به خوبی، اصول سفارشی  سازی محصول را رعایت کرده  است. به اصول UI-UX پایبند بوده و تلاش دارد تا ریز کاری های حسابداری را در محیط شیک با حداکثرسازی سهولت کاربر در استفاده از آن، به ارمغان آورد. از انبار و فروش  تا اموال ونقدینگی و حقوق و دستمزد،  همه و همه  در مالیران در اختیار شما خواهد بود.

  • نرم افزار حسابداری کامیشا

گروه نرم افزاری کامیشا، پکیجی به نام اورانوس را روانه بازار کرده که  روی سکوهای مختلف  قابلیت نصب داشته  و می توانید از طریق گوشی های هوشمند، به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.  محبوب فروشگاه  ها و اصناف و تولیدی ها بوده برای علاقمندان سرویس ابری نیز گزینه  خوبی به نظر می رسد.  پشتیبانی  رایگان چند ماهه و دسترسی آسان و کاربری ساده و ظاهری شیک،‌ نشان از  توجه «کامیشا» به مقولات UI-UX در طراحی این نرم افزار بوده  است.

  • نرم افزار ناپال

ایده آل سیستم، چند سالی است که پکیج مدیریت امور مالی به نام ناپال را روانه بازار کرده و در فهرست محصولات به نسبت ارزان محسوب م یوشد. البته نسخه های متنوعی داشته و مدارس و دانشگاه ها و مراکز اموزشی و درمانی و خدماتی و فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی، مشتریان این محصول بودند.  پشتیبانی رایگان ۱۲ ماهه و آموزش گسترده از جمله مزیت های محصول است. ااگر به دنبال مجموعه ای برای استفاده  از فناوری روز در مدیریت مالی هستید، ناپال، راهکارهای جامع ارائه می کند با ۳ دهه فعالیت دراین حوزه.

  • نرم افزار حسابداری آمارسین

برای  افرادی که به دنبال مجموعه های تحت سرویس ابری و وب هستند، گروه تحقیقات و توسعه داتیس، مجموعه ای به نام آمارسین را روانه بازار کرده که دسترسی به داده های مالی را از هر لوکیشنی برای شما فراهم می کند. پشتیبانی رایگان، امنیت بالا،‌‌ قابلیت انعطاف پذیری و یکپارچه  سازی اطلاعات مالی از جمله امتیازات این محصول محسوب می شود. اگر قصد دارید تا سایر نرم افزارهای مربوط به انبارداری وحقوق و دستمزد و تولید را با این پکیج، یکپارچه کنید، آمارسین گزینه خوبی است. البته از کویر و ناپال و مالیران، ارزان تر است و امکانات خوبی را در اختیار کاربران در سطوح مختلف با انتظارات  متنوع، قرار می دهد.

  • نرم افزار تارا

اگر به دنبال مجموعه جامع برای فعالیت های صنعتی هستید، گروه تولیدی تارا افزار پارس با محصول «تارا» تلاش کرده تا انواع گزارشات کاربردی صنعتی را در اختیار فعلان صنعتی در حوزه های مختلف از قطعه سازی تا خدمات قرار دهد. شما می توانید هر تعداد بنگاه را با ماموریت های مختلف، در تارا تعریف کرده و نسبت به ثبت دستی و هوشمند داده ها اقدام کنید و گزارش های متنوعی را از تارا بگیرید. هم  تک کاربره و هم تحت شبکه، قابلیت دسترسی داشته و برای دریافت راهکارهای جامع مدیریت مالی، توصیه می شود.

  • نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

شایگان سیستم با محصولی به نام حسابگر، تلاش کرده  تا مجموعه یکپارچه و منعطفی را در اختیار کارآفرینان، استارت آپ ها و فعالان کسب و کارهای سنتی و مجازی قرار داده تا در محیطی با ظاهری شیک و کاربری ساده و آسان با setting های متنوع و پیشرفته، محصولی خوب را برای مدیریت امور مالی در اختیار داشته باشند. این نرم افزار، به منظور  مدیریت کلیه عملیات حسابداری، انبار داری، خزانه داری، مدیریت سفارش ها و فاکتورها در -دسترس بوده و خروجی های خوبی برای مدیریت شرکت/موسسه ارائه می کند.

  • نرم افزار حسابداری سیوا

شرکت فناوران اطلاعات سوشیانس سیستم، نرم افزار حسابداری تحت وب را تولید کرده که مثل بسیاری از مواردی که در این گفتار ارائه شده است، انعطاف پذیری خوب، گرافیک مطلوب و رابط کاربری شایسته با امکان تعریف انواع سطوح و خروجی های متنوع مالی را در اختیار مدیران مالی قرار می دهد. پشتیبانی رایگان و اموزش، از جمله خدمات سیوا به مشتریان خود است.

  • نرم افزار یاس

نرم افزار یاس، محصول شرکت رک-یاس سیستم بوده  و تحت سرویس ابری و ویندوز، در اختیار شرکت ها و بنگاه ها و اصناف قرار دارد.  یاس تلاش کرده  تا نفوذ ناپذیر بوده و پیام رسان اختصاصی آن، قابلیت تبادل اطلاعات مالی میان کاربران را تحت شبکه فراهم می کند. هوشمندی سازی اطلاعات و پایداری اطلاعات  در آن، از جمله مزیت های این نرم افزار حسابداری ساده  با امکانات فراوان است.

  • نرم افزار بهسا

از جمله گران ترین نرم افزار های حسابداری امروز بازار، بهسا است که مخفف بهره وری هوشمند سازمان ایرانی نامیده شده است. سکویی جامع برای رفع نیازهای جامع مالی شرکت ها و موسسات ایرانی که هم  تحت سرویس ابری و هم  تحت ویندوز و اندروید و وب، کار  می  کند و ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان و آموزش دارد.

  • نرم افزار حسابداری پندار سیستم

پندار سیستم، گزینه ای است که برای افرادی که دنبال سادگی در عین کارآیی با قیمت مناسب هستند. اگر نمایندگی و شعب در داخل یا خارج از کشور دارید و به دنبال حسابداری کل و معین هستید و استفاده از خروجی سایر نرم افزارها مثل انبارداری، پندار که محصول داده پردازی پندار سیستم  است را توصیه می کنیم.

  • نرم افزار حسابداری کارما

کارما، محصول شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر، با هزاران مشتری در ۳۱ استان کشور در صنوف مختلف، تلاش کرده تا با تجربه یک دهه گذشته خود، محصولی را در اختیار مودیان مالیاتی و شرکت ها و موسسات قرار دهد که هم  امن و ایمن باشد و هم نیازهای آن ها را در بالا ترین سطح  سفارش سازی، در حوزه مدیریت امور مالی، برآورده کند. شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان و اموزش دارد. کارما، گزینه خوبی برای متقاضیان تحت ویندوز  است.

  • نرم افزار ماهان

گروه  ماهان، محصول مالی خوبی را به همین نام روانه بازار کرده که در فهرست نرم افزارهای بالای ۲۰ میلیون ریال قرار می گیرد. برای مدیریت و برنامه  ریزی منابع سازمان که بخشی از آن، مقولات مالی است، محصول تحت وب و ویندوز این گروه، توصیه می شود که رابط کاربری خوب و محیطی شیک با قابلیت سفارشی سازی دارد.

  • نرم افزار حسابداری سازیار

سازیار  محصول شرکت مشاورین پگاه سیستم پیشرو است.  توجه کنید که محصولات این گروه در حوزه های مالی و جاری و اتوماسیون اداری بوده و برای حسابداری بهاء تمام شده و خدمات پیش از فروش تا CRM، انواع و اقسام خروجی های مورد نیاز مدیران ارشد شرکت را ارائه م یدهد. یکپارچه سازی و کاهش خطا و امنیت، از جمله امتیازات سازیار تحت ویندوز است.

  • نرم افزار پاتریس

شرکت نرم افزاری حسابداری پاتریس با محصولی تحت وب و اندروید، برای متقاضیان توزیع و پخش ، گزینه خوب و تخصصی به  نظر  می رسد. پشتیبانی ۱۲ ماهه و محیط ساده و رابط کاربری آسان، از خدمات این محصول است که در دسته محصولات زیر ۲۰ میلیون ریال محسوب می شود.

  • نرم افزار حسابداری حسیبان

حسیبان، محصولی از شرکت داده پردازی ارقام گستر راد رایانه است. مناسب سایت های فروشگاهی که تحت ویندوز و اندروید و تحت وب،‌ خدمات می دهد و مدیریت امور مالی این مجموعه ها از طریق آن، امکان پذیر می باشد. محیطی حرفه ای اما ساده با رابط کاربری قوی داشته و ۳ ماه پشتیبانی رایگان و ۱ روز آموزش رایگان نیز در اختیار استارت آپ ها قرار می دهد.  در دسته نرم افزار های حسابداری بالای ۲۰ میلیون ریال قرار دارد.

  • نرم افزار حسابداری آرین

نرم افزار آرین که محصولی از آرین سیستم است، با صدها مشتری در ۳۱ استان کشور، تلاش کرده تا از UX به بهترین نحو استفاده کند و نسخه های جدیدش را متناسب با نیازهای مالی مودیان در ایران امروز قرار دهد. کاربر پسند بودن و قیمت مناسب و دریافت خروجی های متنوع مالی، از جمله خدمات پیکج مالی آرین است.

  • نرم افزار حسابداری اخوان

اخوان محاسب جنوب از جمله شرکت های نرم افزاری کشور است که با پکیج مالی اخوان، تلاش کرده تا محصولی برای رفع نیازهای مالی شرکت و موسسات را ارائه کند و با کیفیت و قیمت مناسب و ۱ سال پشتیبانی رایگان، پاسخ گوی نیازهای روز افزون مودیان مالیاتی باشد. از طریق «اخوان» مس توانید نسبت به ورود دستی اسناد حسابداری اقدام کرد و با تشخیص آرتیکل های مربوطه، نسبت به ویرایش آن اقدام نمود. انواع خروجی برای مدیریت شرکت ها، از امتیازات اخوان محسوب می شود.

  • نرم افزار حسابداری هما

نرم افزار هما محصولی  از شرکت توسعه فناوریان نگین شهر نوین است.  از حقوق و دستمزد تا CRM و توزیع و انبارداری، پاسخ گوی نیازهای شرکت ها و کارآفرینان از طریق نرم افزار مدیریت امور مالی  تحت وب است. مدیریت یکپارچه مالی و اداری «هما»، سبب شده تا این پکیج، در فهرست محصولات به نسبت گران بازار باشد. پشتیبانی ۱۲ ماهه و آموزش رایگان با انواع و اقسام خروجی ها، از خدمات این پکیج محسوب می شود.

  • نرم افزار نوسا

نوسا محصولی از شرکت نرم افزاری و سخت افزاری ایران است، محصول تحت وب و سرویس ابری این شرکت، هم برای شرکت های دولتی، هم  پیمانکاران و بازرگانان و فعالان صنعت خدمات، کاربرد خوبی داشته و سه دهه تجربه این شرکت در تولید محصولات نرم افزاری برای مودیان دولتی، خصوصی (سهامی خاص و سهامی عام) سبب شده تا شما شاهد محصول کم نقص برای رفع نیازهای مالی خود باشید. رابط معناداری که بین مادول ها و تمرکز داده ها وجود دارد، سبب شده تا شما در یک بستر امن و مطمئن با رابط کاربری خوب، به مدیریت امور مالی خود بپردازید.

  • نرم افزار حسابداری نیک

گروه همراهان نیک  پندار با محصولی به نام نیک، تلاش کرده تا پکیجی به نسبت ارزان  با خدمات خوب را در اختیار مودیان مالیاتی و شرکت ها و موسسات قرار دهد. به نسبت کویر و مالیران و ناپال، جامع نیست اما در حد قیمت، خدماتی  خوبی ارائه می کند. اگر به دنبال  امکان تعریف حساب ها در  سطوح گروه و کل و معین و جز هستید، نیک را در نظر داشته باشید که انعطاف پذیری و سفارشی سازی  خوب دارد.

حتما بخوانید: عواقب عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی چیست؟

بهترین نرم افزارهای حسابداری

همراه گرامی

اگر شما هم تجربه و سابقه استفاده از محصولات اشاره شده در این گفتار یا سایر محصولات تحت وب یا ویندوز یا لینوکس را دارید، دیدگاه های خود را به صورت مستند و مستدل از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. با توجه به افزایش  مالیات از سال ۱۳۹۹، استفاده از نرم افزار حسابداری خوب مثل استفاده از یک مشاور مالی حرفه ای، مهم ترین وظیفه فعالان کسب و کار ایران برای ارتقاء اثربخشی و بهره وری سالانه است.